tisdag 23 oktober 2007

Drömmar

Min högsta dröm är att bo hos mamma tills jag flyttar hemifrån.

Jag önskar att få ett till syskon.

Jag önskar att bli artist.

Jag önskar att ha jättemycket pengar.

Jag skulle vilja ha en hund.

Jag önskar att jag skulle vara proffs på någonting, så jag blev jätte rik, och fick bo i ett jättefint hus.

Jag önskar att det ska bli sommar.

Jag vill bli arkeolog i Egypten.

Jag drömmer om att bli handbollsproffs för jag älskar att spela handboll.

Jag önskar att jag blir medlem i ett jättestort band och tjänar massor med pengar.

Jag önskar att skapa/designa ett eget märke.

Jag vill bli en stor fotograf.

Jag vill ha en fin och modern lägenhet i stan.

Jag önskar att få hjälpa fattiga.

Jag vill bli fotograf.

Jag drömmer om att bli delfinskötare.

Jag längtar tills jag ska åka till Thailand.

Jag längtar till nästa sommar.

Jag önskar att jag ska få bli glasblåsare.

Jag drömde en gång att jag kunde önska mig vad jag ville.

Jag drömde att jag var fotbollsproffs.

Jag drömde en gång att jag var James Bond.

Jag önskar att jag ska få ett drömhus när jag blir stor.

Jag drömmer att jag vann och blev rik på en enarmad bandit.

Jag drömmer om att det ska bli sommar för jag vill åka till Kosovo.

Jag önskar mig en stjärna och solen.

Min dröm är att få en häst. Jag har alltid gillat djur men hästar är speciella. Dom är intelligenta och trofasta. Dom sviker aldrig en. Men jag skulle också vilja ha en hund.
Men helst en häst.

Min dröm är att flytta till USA och bli hockeyproffs. Ha ett fint hus och en fin bil och fin tjej och fina barn också. Jag ska bli som Sidny Crosby världens bästa ishockeyspelare och jag vill spela i Pitsbhurg i USA och spela i svenska landslaget som lagkapten i båda lagen.

Min dröm är att leva lyckligt! Att ha ett bra förhållande och leva lyckligt med sina underbara barn. Ha tillräckligt med pengar och sluta aldrig älska sin fru. Bo i hus, bra lön, bra familj, mycket fritid med familjen.

Min dröm är att vara tennisproffs och vara berömd runt hela världen och vara rik.

Min dröm är att köpa ett fint hus i framtiden.

Jag brukar drömma att jag kan trolla.

Jag drömmer om att bli fotbollsproffs, få en hund, att få ett bra jobb(roligt) med bra lön och ha massor med pengar.

Jag drömmer om att bli fotbollsproffs, kunna trolla t.ex. stanna tiden. Få bra jobb, lön och hund.

Jag vill bli bäst i världen på bowling. Jag vill åka till Spanien och kolla på FC Barcelona – Real Madrid (El Classico).


Jag önskar att få bli skejtare och fotbollsproffs som hade en massa beundrare och att jag tog examen och att jag träffade The Undertaker och Eddie Gurnero, Mickie Janes och alla från WWE och kändisar och träffa alla i min släkt.

Jag drömde en mardröm en gång att jag blev jagad av en dinosaurie och i slutet kom jag till en klippa och var tvungen och hoppa eller bli dödad och jag hoppade och dog.

Jag önskar att jag vore odödlig.

1 kommentar:

paula sa...

Jag önskar och drömmer att vi alla är människor oavsett; ålder, kön eller nationalitet.

Jag önskar och drömmer oxå om att ALLA som drömmer, hoppas och önskar ska få det uppfyllt... Men många hocky/fotbollsproffs lär det bli om man tror dessa drömmar...
Men va fan?! Kanske en bättre värld om man jagar en boll eller puck och får total uppmärksamhet utav detta?!