måndag 29 oktober 2007

Resultat från toalådor

Jag vill bli lycklig!

Simon!

Barn

En studio i Rom

Jag vill bli duktig hantverkare och fotbolls spelare

Att familjen och vännerna får vara friska

Jag vill vara tuff och aldrig blyg eller rädd

Göra det jag vill

Kärlek!

Ett hus på landet

Nära och kära får vara friska så länge de lever ( Men skulle gärna bli super duktig designer också)

Min kärlek

Jag vill bli modig och en god människa

Att bli världen bästa designer!

Jag vill ha mer pengar

Smal

Jag drömmer om ett rättvist samhälle

Få bli helt fri

Jag vill förflytta mig genom tanken

Leva min potensial

Jag vill bli en vikarierande konstnär

Jag önskar att leva ett långt och lyckligt liv med min älskade, arbeta med något jag tycker om, kunna leva på mitt skapande.

1 kommentar:

MN sa...

jag drömmer om kärlek som är äkta och tål stryk! underbart projekt!